Det närmar sig

Två dagar kvar att jobba och sen är det jul och fem dagars ledighet. Barnen gick på jullov redan i Fredags och börjar åter 7 Januari. Är så glad att vi kan pussla så de får ordentligt ledigt, mysigt att få spendera mycket tid med dom ♡ Annars har jag haft en mycket bra dag som började med en löprunda med en vän. Lungt och fint prattempo och det kändes bra trots att en förkylning lurar i min kropp. Halsen ömmar lite nu så vi får se status på den i morgon bitti. Annars spenderades eftermiddagen i goda vänners lag och kvällen i soffan med mannen. Lite städ och fix har vi också hunnit med. Ja, nu kan julen få komma! Det jag inte hunnit nu struntar vi i, för i morgon är jag borta i över 12 timmar och sen är det dags att hitta lugnet och bara mysa. Jag älskar julen och barnen är förväntansfulla. Det verkar hålla sig på minus sidan nu och har vi tur så kanske får vi lite snö.



granen är klädd och barnen blev så nöjda med resultatet!



Kvällens middag i all sin enkelhet, men ack så god.

Kommentera inlägget här :