Uppladdning med inspiration

Här sitter jag i min ensamhet och läser bloggar med fina resultat från dagens Lidingölopp. Bästa uppladdningen att inspireras av en massa grymma löpare där ute som har svettats, slitit och kämpat idag. Några bara sekunder ifrån sin silvermedalj och vissa med PB:n. Alla är lika duktiga som tränat inför, vissa som brottats med sjukdommar men ändå tar sig runt i 30km, det är väldigt långt och jag imponeras av dem alla.
Jag ska ta mig runt 10km och oavsett hur det går i morgon ska ska jag vara stolt och glad för jag går i mål som en vinnare! Inte bara för att jag sprungit Lidingö Tjejlopp och därmed också klarat tjejklassikern utan för att jag slitit och tränat i ett års tid för detta och det har förändrat mitt liv, på riktigt. Därför är jag en vinnare!
Med ett leende ska jag komma in i mål, lättad att loppet är över, att Tjejklassikern är gjord och förväntansfull över mina nya utmaningar under nästa år :-)
 
 
Här har vi det bra, jag och mina ben :-)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :