Mitt i veckan

Idag hämtade jag mina röhnischtights som kommit och faktiskt så blev jag liite besviken. Dom var mycket mörkare än jag trott, visst står det ju dark grey men jag trodde ändå att de skulle vara ungefär som på bilden...men i jämförelse med den var dom nästan svarta :-( Jag behåller dem ändå för dom var supersköna och grym passform, extra puls för den höga midjan som man kan välja att ha upp- eller nervikt.
Har invigt dem på en gång med lite styrka i redcord.
I morgon tar jag med mej barnen och åker till stan. Eftersom torsdag betyder löpning så måste jag ställa kl på 6:30 och springa innan Micke går till jobbet, annars kommer det vara mörkt när jag kommer hem på kvällen och eftersom jag fortfarande inte har nån bra pannlampa så går det inge bra.
 
Nu ska jag snart mysa i soffan med min bok, trevlig kväll på er!
 
 
Här är en ganska dålig bild men om ni ser sömmarna som är svarta så är det inte stor skillnad mot det gråa.
 
 

Kommentarer :

#1: Amanda

Jag tyckte att det var riktigt snygga! Satt som en smäck på din fina kropp!:-)

Svar: Tack, vad snäll du är *rodnar*
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :