Tankeöverföring

Jag och Micke satt och diskuterade hur vida vi skulle köpa en sån där tyghjälm till Wilson och kikade vad de kostade på nätet. 30 min senare kliver min kära syster in och har köpt just en sån <3 (Nej, hon har inte läst min blogg då hon jobbat hela långa dagen) Vad säger man, inte illa men är man systrar och själsfränder så kan sånt här hända ;) Thelma blev inte utan hon heller, hon sover med den just nu sin fina giraff :)
Jag har avklarat ett kort men intensivt pass med mage, lår (fram och baksida) och rumpa involverat. Har man lite ont om tid någon kväll eller känner att man vill göra nåt annat också så går det ju aldeles utmärkt att köra ett riktigt kort pass men som ger mycket bara man kör tungt. Andra gånger kan man involvera flera muskler eller köra fler reps och lägre vikt, variation är det bästa tycker jag.
 
Nu blir det lite soffmys med datorn i knät i väntan på Mia på Grötö :)
 
 
Ååå, gulle med störtkrukan på :)

Kommentarer :

#1: ellenojag

haha vilken sötis <3
jag är egentligen inte heller något fan av familjen annorlunda, förstår mig inte på något de gör eller hur de tänker, men kan liksom ändå inte låta bli att titta på det!!

kanske borde köpa en sån där hjälm till Hugo också, Ellen behövde de aldrig men känns som lillebror är av den lite mer vilda och oförsiktiga varianten ;)

skriven

Kommentera inlägget här :