Minnesdag 25:e Juni

I morgon är det midsommarafton men även en dag som kommer kännas lite extra. Det är ett år sedan Kaktus lämnade oss. Jag minns det som igår och jag tänker fortfarande på det ofta.
Jag kommer aldrig att glömma den dagen och jag är så ledsen att det hände. Tack och lov har jag lyckats sluta älta det som hände om och om igen men jag kommer aldrig att sluta fråga mej varför. Jag hoppas han har det bra där han är och nångång kommer hans storebror och beskyddare Atlas att göra honom sällskap igen.
Sänder en tanke och kramar till Johanna och Andreas som miste sin älskade Kaktus aldelens för tidigt



Här är Kaktus tillsammans med Salsa vintern-08


I morgon är det även ett år sedan världen förlorade Michael. Jag hoppas han äntligen fått frid och den respekt han förtjänar.
Du är och kommer alltid förbli den största och för evigt i mitt hjärta!!

Kommentera inlägget här :