Efter en tids svacka så är man på väg uppåt igen =)

Nu känns det bättre än det gjort på länge. Jag känner mej piggare, gladare och possitivare än jag gjort den senaste tiden. Det enda som plågar mej är en molande huvudvärk jag inte blir av med, men man kan inte få allt tydligen...
Alltid lika skönt när man tar sig upp ur hålet man trillat i ;) Jag har ledig dag idag som jag inledde med sovmorgon förstås och sen promenad med älsklingshunden. Efter det fick jag sätta mej vid datorn och telefonen för att boka tid lite här och där, bla bilprovningen och frissan. Som tur var fick jag besiktning redan samma dag, så jag slipper åka runt med risk att få böter.
På lördag morgon åker jag och syster till Hudiksvall för att besöka mormor och morfar. De har båda varit på sjukhus nyligen och har det lite jobbigt med vardagen, så vi tänkte åka upp och hjälpa dem lite över helgen. Laga mat, handla, städa och sånt.

En annan rolig sak som har hänt är att jag och Micke blivit medbjuden till min kompis Lina och hennes killes stuga i Lofsdalen i mars. Det ska bli superkul att få komma till fjällen, jag har alltid gillat det även om det blir sällan nu  förtiden. Det blir en långweekend från ons till sön. När jag kom på att vasaloppet är just den söndagen så blev jag ju tvungen att höra om det fanns tv i stugan, Therese missar INTE vasaloppet ;) Det fanns tv, så då blir det soffläge =)

Hoppas ni alla har en underbar dag!

Kommentarer :

#1: Annica

Skönt att du är possitivare och piggare=) neej man missar inte vasaloppet..enda gången på året som jag och Kenneth äter frukost tillsammans=)))

Ha så trevligt hos mormor o morfar i helgen!

Kram=)

skriven
#2: Lillan & Zelda

Vad härligt att komma ur "tråk-spiralen"! Men åh vad avis jag blir på en fjäll-weekend! så mysigt det låter, jag vill åxå med! Okej om jag hakar på?;)

Vilka godingar ni är som ställer upp så mormor och morfar, antar det är uppskattat.

Kramis!

skriven
#3: Lina & Astor



Va bra att det känns bättre!

Kram

skriven
#4: Carina T

Skönt när man känner sig piggare. När jag känner mig så där less så är det oftast när min oro för hundarna träder in.



Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :