Jag dööööööööööör

Ibland är ju bara livet för jävla orättvist. Jag har precis fått veta att min stora idol kommer till Sverige.... kul tänker ni, men han tänker komma hit den 7 september :( Jag har beräknad förlossning 13 sept. Hur i hela helvete kan man ha sån otur?
Missförstå mej rätt, jag är jätte glad att vi ska få barn och jag längtar dit, men måste Ozzy komma till Sverige precis då? Jag hade väl kunnat få både och?!
Om någon har nå bra tips på hur man får en bebis att stanna i magen längre än beräkand förlossning alt komma 1 månad för tidigt tas de tacksamt emot ;)

Idag är en tung dag... :(

Kommentarer :

#1: Anonym

1. För det första, Hur tänker du om du hade tänkt gå på en Ozzy Konsert om ditt barn var 1 månad gammalt? Ett sådant litet barn behöver ammas och behöver sin mamma.



2. Har du datum 13 sept kommer du säkert gå över minst 1 vecka så de hindrar dig ju inte från att gå.

skriven
#2: Therese

Eftersom du inte törs skriva ditt namn så antar jag att du inte rikigt kan stå för det du skriver och jag borde egentligen inte bry mej i såna som du...MEN

1. För det första. En 1 månad gammal bebis behöver inte ammas för att må bra och i detta fallet har faktiskt mitt barn en pappa också, som duger minst lika bra som mamman, så det så!



2. Jag vet att det inte hindrar mej från att gå om jag går över tiden, men det är inte alls säkert att jag gör det eftersom ganska många föder lite för tidigt också.



skriven
#3: Lina & Astor

Kommer han till Sthlm? Du borde ju kunna sikta på att gå ändå även om du är stor som ett hus, får blir sittplats bara hihi. Sen om bäbisen väljer att komma tidigare är det ju kanske inte så mkt att göra åt... men förhoppningsvis hinns Ozzy med först och bäbis sen ;)

Förresten blev ögonbrynen jättefina!! Gjorde det ont?

kram

skriven
#4: Annica

Hihihi meen såå otroligt dumt av Ozzy att komma till Sverige det datumet..kanske läge att maila honom och säga åt han att välja ett annat datum;)

förresten så kanske det fortfarande är aska i luften så han måste skjuta på konserten:-)

Kram=)

skriven
#5: Malin

Tänkte på dig när jag såg att Ozzy skulle komma. Vilken osis att det skulle vara just vid BF. Håller med Lina, boka biljett och hoppas på att det går, annars kan du säkert sälja den.

Ha en bra födelsedag på lördag. Nichlas och barnen kommer, men jag får fira dig en annan gång.

/Kram

skriven
#6: Johanna & co

Du har gjort helt rätt som köpt biljett!! Rätt svarat åt första fega kommentaren oxå, när Joline var 1 månad sov jag borta första gången & det gick hur bra som helst, för som sagt de har en pappa som är minst lika duglig att ta hand om sitt eget barn, stå på dig! kramar

skriven

Kommentera inlägget här :