Födelsedagsfirande

Min sambo Micke fyller år i morron och det resulterade i lite (mycket) firande denna helg. På lördagen kom Johanna, Andreas, Joline och hundarna och hälsade på. Vi gick en liten promenad till ett vindskydd och gjorde en brasa. Hundarna fick sitta uppbundna på varsina håll, mycket nyttigt för dom. Atlas sitter oftast snällt ett tag men eftersom hans största lycka här i världen är att få vara med så tröttnar han efter en stund och tycker att man ska hämta honom.... Dock får man ju vänta med det tills han tystnat igen. Vi grillade korv och hade det mysigt, dock var inte vädret det bästa och vi blev lite kalla. Då gick vi hem och drack kaffe ist. Det var en rolig dag och man gör sånt aldelens för sällan. När Johanna och Co åkt hem så skjutsade Micke i väg Atlas till mina föräldrar för hemma hos oss väntade partaj! Vi hade bjudit en hel del folk men många kunde inte komma så till slut blev vi 21, med facit i hand så räckte det ganska bra... ;) Vi hade jättekul och festade på till kl 4. Har tagit lite bilder men min bloggsida ser ganska annorlunda ut nu och jag fattar inte hur jag får in bilderna längre...?? Vad knäpp jag blir, alltid ska det vara nåt krångel. Få se om jag kan be nån om hjälp framöver. Go kväll!

Kommentarer :

#1: Lina & Astor

Åh det låter som du haft en härlig helg! Synd att vi bor så långt ifrån varandra annars hade vi kunnat vara med oxå. Kan tänka mig att 21 st räckte ganska väl ändå;)

Ha det jättebra! Vi kanske ses i jul.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :