Bilder!

Ja, nu har jag fått lite bilder av Johanna från utställningen i Högbo samt vattenprovet i Nygård. Tack Johanna för att du har kameran framme =)

image10

Utställning i Högbo

image11

image12

Atlas på väg in med apporten

image13

Redo för nästa moment

image14

Sökapporteringen gick bra

image15

Atlas hämtar figurant....

image16

...och båten

Jag hade tänkt att mitt och Atlas sista vattenpass för säsongen skulle bli i söndags, men det var 2 grader i luften och jag fick inse att det fick bli träning på land ist. Jag försökte träna lite "fot" och så men mitt tålamod var inte på topp, så därför höll jag inte på särskillt länge. Funkar inte om man bara blir irreterad...bättre då att ta det en dag när man är mer possitiv =)

//Therese

Kommentarer :

#1: Christel och Herman

Håller fullständigt med dig om att badtemperatur är det INTE, brr. Hade ju tänkt åka till Backamo, men först gick jag med kryckor i två veckor, sedan har förkylningarna avlöst varandra här. Så landträning får det allt bli nästa gång vi åker dit.
Härliga bilder.
En fortsatt trevlig helg.

skriven

Kommentera inlägget här :