Fika på stan

Idag har jag träffat Ella och Alice för en fika. Det var mycket trevligt som vanligt :) Det är himla skönt att prata med någon som är mitt upp i samma bebisvärld som en själv.
Efter fikat gick vi en liten sväng på stan och då blev det en skjorta till lillhjärta som hon kan ha till sina super snygga mörkblå jeans med hängslen som hon fått av moster Linda :)

När jag kom hem så fixade jag och Micke med bygglovsansökan och gjorde ritningar över huset samt den tilltänkta utbyggnaden. Känns otroligt spännande att det nu är på gång!



Ella & Alice



Jag och en förvånad Thelma :)



Nu har jag fått tid för klippning och färgning också, ska bli underbart att få fixas till lite. Nästa lördag blir det så då får lillhjärta vara med sin pappa i 4 timmar, spännande för dom =)

Kommentarer :

#1: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



skriven
#2: Värmland

Wow! Vad snygg hon kommer bli i den skjortan och jeans! Coola lilltjejen=)

skriven

Kommentera inlägget här :