Helg igen!

Idag har jag jobbat och nu sitter jag och väntar på skjuts till stan för att äta middag med goda vänner. Sen blir det förmodligen krogen och en massa vin om jag känner mej själv rätt... ;)
Dock kommer jag att ställa klockan på 7.55 i morron bitti för att kolla på det bästa som går på TV på hela året, Vasaloppet!! Och som om inte det vore nog så sänds även 5 milen på söndag, så jag kommer ha fullt upp ;)
Känns som en ganska perfekt helg egentligen, utekväll med kompisarna och sen ryggläge i soffan för att avnjuta vasaloppet och ostkrokar =)
Kommer naturligtvis även att gå en lång promenad med min kära familj eftersom en dag utan det inte är värt att leva ;)

Tänkte också bjuda på lite bilder sen förra helgen


Atlas beredd med dragselen på (visst ser han mallig ur?)



Husse & Atlas


Så här kul är det att springa och busa i snön!!!



Snygg Atlas i djupsnö



Gosehunden :)

Trevlig helg allihopa!!

Kommentarer :

#1: Annica

Ja ska bli intressant att se hur länge Ästher kan hålla sej borta från Sigge efter den raka högern =)

Fina bilder på Atlas i snön, han ser verkligen STOR ut=) hur hög är han?

Kram ha en bra dag!

skriven
#2: Anonym

Vi flitig du blivit på att blogga :) Kul. Men vasaloppet? Är det verkligen kul att kolla på? Njäe kan jag inte hålla med om eller förstå riktigt hur du kan tycka. Fina bilder, gilla speciellt den sista på Atlas, så fin han är! Är det så mkt snö ni har nu? Här nere är det bara grått, gegg å trök. Usch nu får våren komma nångång. Kram

skriven
#3: Carina T

Ja inte orkade jag ställa klockan för att titta på det;) Här sovs det.

Härliga vinterbilder!



Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :