Trasig dator

Vill bara berätta för alla er som inte redan vet att min dator har krashat :( Pga av detta kan jag inte surfa runt i era bloggar lika mycket längre och svarar kanske inte så snabbt på meddelanden osv. Dock tänker jag på er och har inte glömt er ;) Min datoranvändning är ju i och med detta begränsad och därför blir det inte så mycket uppdaterat heller. Hoppas jag ska kunna ta mej råd och köpa en ny dator inom en snar framtid. Har iaf anmält mej och Atlas till vp i Nygård 6 och 7:e sept. Har inga förhoppningar då inte båten sitter och resten av momenten bara vill fungera ibland ;) men vi ska göra vårt bästa!

Kommentarer :

#1: Carina T

Japp vi har anmält oss till Nygård, helt idiotiskt egentligen men för träningens skull så =)



Kramisar!

skriven
#2: Christel, Herman&Melwin

Nä vad TRÅKIGT. Hoppas att du snart får råd med en dator, kommer att sakna dina inlägg.

Kommer att hålla alla tummar och tassar för Er i Nygård. Tänk positivt, var positiv och tänkt INTE på vad han inte kan eller klarar av, utan tänk att det här fixar ni, okey.

Försök att skriv hur det gick.

Kram Christel.

skriven

Kommentera inlägget här :