En dialog

Jag har haft det hur bra som helst i helgen. En bra blandning av det jag tycker allra mest om att göra. 
I bilen på vägen hem från middagen hos mina föräldrar lät det så här:
Micke: har du nåt speciellt planerat när vi kommer hem?
Jag: nä inte direkt men fick jag välja helt fritt så skulle jag vilja springa.
Micke: va?! Du sprang ju två mil igår och var på fest på kvällen, är du säker? 
Jag: jag längtar ut :-) Ville du göra nåt? 
Micke: skulle vilja åka till Ludvika och köpa en motorcykel.
Jag: ok. Ge mig 35 min, så kan du vara borta hela kvällen sen om du vill! :-)

Så nu sitter jag ensam här, lycklig i själen över en väldigt fin helg där jag umgåtts med barnen och resten av min familj, träffat fina vänner, fått till bra träningspass, energiboostad av en runda i skogen medans solen gick ner och tänker att det här är livet <3

Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag! Kramar till er!

Kommentarer :

#1: Mari

Bästa av alla världar :)

Svar: Ja, absolut!! :-)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :