Gråmulen dag med bra känsla

Torsdag betyder ledig dag med min små hjärtan och jag är så glad att vi har den tiden tillsammans. Dock får jag betala med att sluta sent de dagar jag jobbar och att behöva jobba varannan lördag. En ledig dag mitt i veckan är faktiskt guld! Då passar jag på att springa i dagsljus, vilket inte är så lätt så här års annars med heltidsarbete. Idag hade jag tur att min snälla syster kunde vara med barnen så jag fick springa dagens pass. Såg himla trist ut när man var inne men så skönt det var jag väl kom ut. En plusgrad, extremt fuktig luft och bra känsla. Sprang en variant av långa intervaller och det blev ett riktigt bra pass.
I morgon slutar jag tidigt och har vilodag men om benen piggar på sig så kanske jag kör lite styrka för det blir ingen träning på Lördag heller. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :