Röhnisch Limited Edition

Ingen har väl missat att det idag går att köpa Röhnisch Limited Edition som Lofsan har designat på en del olika webshoppar och butiker. Jag tycker kläderna är jättesnygga, älskar blommönstret och att det är svart/vitt så att en sån som jag kan använda utan att det känns för gulligt.
Jag skulle gärna klicka hem både tröjan, jackan, linnet och ett par tights men jag fick begränsa mig lite. Har ju precis köpt en ny löparjacka och det träningsgarderoben mest behöver uppdateras med är en långärmad tröja, det saknar jag verkligen och vet att jag har mycket användning för. Så jag slog till på tröjan och dagens tips till er blir att kolla in Stadiums utbud vad det gäller löparkläder för oavsett ni är sugna på Lofsans plagg eller inte så har de just nu 20% på alla löparkläder för sina medlemmar! Passa på!
 
Tightsen är verkligen sjukt snygga och av erfarenhet så vet jag att Röhnisch verkligen levererar vad det gäller tights. Får nog hamna på önskelistan till min födelsedag ;-)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :