Det går framåt

Idag är det hela 4 veckor sedan stukningen och status just nu är: foten älskar promenader, styrketräning och cykling. Den tycker inte om att träna fotboll (få får jag ont) och löpning på asfalt/löpband funkar helt okej med tejpad fot. Känns tråkigt med fotbollen, saknar det men löpningen är viktigast och jag är glad över att vara igång igen! Annars kör jag 3 styrkepass i veckan, med många olika övningar  för hela kroppen och mellan 15-20 reps. Övriga dagar springer eller cyklar jag. Målet är 5-6 pass i veckan och efter att jag blev lite lat igår kväll efter en lång dag på jobbet blir det dubbla pass idag. Styrkan redan avklarad före frukost i morse och i eftermiddag väntar löpning och rehabträning av foten. 
Solen skiner ute och jag ska spendera hela dagen med de som betyder allra mest ♡ Vi har planerat lekdejt med fina vänner och picknick ute i vårsolen? Inte helt fel! :-)
 
 
Lättad efter första löpningen efter skadan
 

Kommentarer :

#1: Mari

Fina du <3 Vad skönt att det går framåt, och underbart att löpning funkar med tejpad fot. Heja dig :)

Svar: Ja jag är så himla glad att det funkar att springa!! Tack! ♡
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :