Sista dagen

Har varit ledig idag och med tanke på vädret var det en perfekt dag för shopping! Jag och barnen hängde på låset till köpcentrat och jag gjorde en del fynd, eller vad sägs om en didriksons jacka för halva priset eller ett par shorts för 50:- :-)
Väl hemma igen bytte jag raskt om till träningskläder och inväntade maken så jag kunde ge mig iväg. Det blev en runda på 8km och utan en titt på klockan sprang jag i tävlingsfart, dvs den tänkta farten på ett 10km's lopp. Kändes grymt bra och regnet öste ner, jag var så blöt när jag kom hem att jag nästan inte fick av mig kläderna haha! Direkt in i duschen för att inte bli kall och sen njuta av middagen. Perfekt avslut på den här dagen! I morgon jobbar jag sista dagen innan semesrern och ja, det känns hur bra som helst!




Kram!

Kommentarer :

#1: mari

Åh fin du <3 Härlig runda!

skriven

Kommentera inlägget här :