Icebug kayi-L BUGRIP

I detta halkiga land är det för tillfället inte så lätt att vara löpare men nu har jag beställt hem ett par Icebug. Jag funderade på det redan förra vintern men då blev det ju inte så mycket snö och is så det gick bra att springa ändå. Mina Kayano har fungerat helt okej hittills men på is och hal asfalt blir det problem. Hoppas nu bara de sitter bra och är sköna, har aldrig testat icebug tidigare men många andra är nöjda med dem så jag hoppas att även jag blir det!
Idag är planen långpass men med tanke rådande halka så får vi se hur det blir. Gymmets löpband är ju ett alternativ även om det verkligen är en nödlösning...


Kommentarer :

#1: Mari

Spännande. Ser fram emot en recension :)

Svar: Ja, jätte spännande! Självklart kommer en recension längre fram :-) Sköt om dig!
Therese

skriven
#2: Bettan

Fredrik köpte icebug dts nyligen. Han är nöjd, men kör inga långpass i dom.
Vaderna tar tydligen rätt mycket stryk i dessa. Iaf på honom.

Lycka till!

Svar: Jag valde mellan dom och kayi-L men jag överpronerar så då föll valet på de senare. Jag har hört av flera att de får lite problem med vaderna tyvärr, få se hur det blir för mig. Både dts bock kayi-L har mycket drop, kanske det som stället till det för vaderna...? Mvh Therese
Therese

skriven
#3: Mari

Sv. Hoppas dessa ska funka, håller tummarna :)

skriven
#4: Anonym

Hej, jag hittade din blogg då jag sökte någon information om Icebug Kayi2.. Jag antar att du har nu testat dina ordentligt, kan du skriva några ord om dem? Jag springer annars i Kayano och funderar på att köpa Kayi2 eller Pytho3-L BUGrip..

Svar: Hej! Vad roligt att du hittade hit även om jag inte är så aktiv här för tillfället. Självklart kan jag skriva lite om mina icebug. Kommer ett inlägg inom kort, håll utkik! Mvh Therese
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :