Grattis Thelma 5 år!

Liten blir större och på sommarens sista dag fyller min älskade Thelma 5 år. 5 år har gått sedan den bästa dagen i mitt liv, dagen då allt förändrades och jag blev en annan människa. Mitt liv fick en helt ny mening och jag har aldrig varit så lycklig som när jag tittade på Thelma första gången. Exakt i den stunden kände jag nåt jag aldrig känt förut, lycka, glädje och oändlig kärlek exploderade inom mig.
Vi firade Thelma igår tillsammans med släkt och vänner och hon sa själv att hon haft en toppendag! 
 
Thelma är en jordnära, modig tjej med mycket spring i benen som har ett hjärta av guld. Hon älskar djur och natur och värnar om allt levande. Hon är världens bästa storasyster till Wilson och när hon vårdar honom slår hjärtat volter. Thelma älskar att skriva, rita och räkna, hon hade kunnat göra vad som helst för att få börja i skolan i år men får snällt vänta tills nästa höst. Hon har mycket fantasi och berättar gärna sagor direkt ur huvudet. Hon är pålitig och ansvarsfull, men har fortfarande behov av att känna sig liten ibland. Hon testar gärna nya saker och har oftast en positiv inställning.
Jag är glad att hon är förskolebarn ett år till för jag är inte redo att släppa i väg henne till skolan än...men det kommer jag å andra sidan inte vara nästa år heller men jag låtsas det så länge ;-)
 
 
Världens finaste Thelma med tårtan hon garnerat helt själv!
 

Kommentera inlägget här :