Äntligen vår!

Dagarna och veckorna fullkomligt springer iväg, ja bokstavligt talat då det är precis det jag gör tre dagar i veckan 😉 Jag kämpar på med styrketräningen för jag behöver det. Skulle jag klämma in ett yoga pass per vecka skulle det vara fulländat men det är inte riktigt min grej...jag får jobba på det. Arbetar lite mindre nu igen och det betyder två lediga vardagar per vecka med mina guldkorn. Nästan lite för lyxigt att kunna välja lite när på dagen jag ska träna, annars är det bara att klämma in där det funkar liksom. Vädret med lite flera plusgrader och sol gör verkligen ingenting, härligt att våren är här nu! I helgen planerar jag mitt genrep i för halvmaran och det innebär ett pass på 18-20 km och det längsta jag kommer springa innan loppet om 3,5 vecka. Sen blir det bara till att hålla igång lagom och ladda upp på ett bra sätt. Jag ser fram emot loppet och ska försöka springa kravlöst och bara ha roligt. Familjen är lite sjuka hela tiden om vartannat så håller jag mig frisk fram till loppet är det fasen ett under, jag håller tummarna!
Nedan följer lite bilder från min vardag, vissa har ni sett på insta, andra inte.





Dom här två alltså. Finns inte ord som räcker till. Så mycket kärlek och glädje 💕



En vanlig lunch bestående av köttgryta, sötpotatis och sockerärter.



Inviger nya kläderna från Röhnisch, så snygga och bra kvalité som alltid!



En frukost dagar då jag är extra smörgåssugen. Grapefrukt är ju så gott!

Kommentarer :

#1: Mari

=) Massa energi <3 och ja dom där två små, vilka finingar =)

Svar: Ja mina små guldkorn :-)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :