Höst, müsli och löpning

Hej där i höstmörkret. Fasligt vad fort det blir mörkt nu på kvällarna, jag är inte redo för det än!! Bara att acceptera att enda chansen till löpning vissa dagar kommer att vara med pannlampa efter enslig väg, gillar det inte men har inte alltid något val.
Igår sprang jag iaf med B.A.B.Y runners Gävle och då hade vi gatubeslysning till vår hjälp. Vi var bara två själar på träningen men det blev ett bra pass ändå med lite av varje. Uppvärmning, en hel del olika löpskolnings- och spänstövningar, styrka, 70/20 intervaller som är sjukt jobbiga och sen nerjogg. Härligt pass och varje måndag när jag åker hem känner jag den här nöjda, sköna känslan!
Nu ska jag provsmaka Paulúns supermüsli på yoghurt och banan få se hur den är, älskar deras granola som är så fantastsikt god! Kan inte fatta varför fler inte gör müsli och flingor utan tillsatt socker, så himla gott ändå och jag behöver inte nån mer sötma eftersom jag alltid har i bär eller frukt.
 
Trevlig kväll!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :