Oplanerad helg

Inte ofta jag har en ledig helg som är helt oplanerad, brukar vara tvärtom. Skönt har det varit iaf, att göra det som fallit mej in och utan stressen över att hinna med allt man planerat. Nu är det inte så att vi gått sysslolösa precis utan har hunnit med mängder av sysslor här hemma som tvättning och lövkrattning bla. Barnen gillar att hjälpa till och är riktigt flitiga. Vi har träffat vänner över en fika, stor handlat, hälsat på söt bebis på 3 månader, jag har löptränat och jag har handlat två möbler på loppis. Nu passar jag på att blogga lite i reklam pauserna när jag kollar på "i huvudet på Gunde Svan". Så himla bra! Jag har alltid tyckt om Gunde, han är grym!
Hoppas ni haft en bra helg!



Fotar inte så mycket nu för tiden men ni får en bild på det bästa jag har ♡

Kommentera inlägget här :