Turkiet

Jag har det så himla bra! Eller vad sägs om 28 grader, sol från klarblå himmel, bad, lyckliga barnskratt, vackra omgivningar och god mat? Jag har haft det sämre om man säger så :-) Vi tar dagarna som dom kommer och låter barnen styra. Är barnen nöjda och glada så är vi det också.
Mina föräldrar och syrran har planerat in en dagstur till Kos som inte ligger långt härifrån men jag tror att jag, Micke och barnen hoppar över det och hittar på nåt annat istället. Idag har vi hunnit med lite marknad i stan men annars solar, badar och leker vi, och där emellan blir det mat och dryck.
Det är väldigt kuperat här och en vanlig människa tänker kanske att oj vad jobbigt med en massa backar men en träningssugen löpare tänker wow vilken backe att köra intervaller hi :-) Haha!





Det var dagens uppdatering från Turkiet det. Följ mej på instagram (@therese_wester, kanske dyker det upp någon bild där :-)

Kommentera inlägget här :