Semester!

Nu är det nära. Klockan 3 i natt åker vi mot Arlanda och sen är vi snart på Turkiet :-) Väldigt glest mellan inläggen nu men jag har helt enkelt prioriterat annat. I Tisdags hade jag en jätteskön dag i med massa lyx. Startade med vaxning av ben och sen åkte jag vidare och fick rygg- och nackmassage, ansiktsbehandling samt färgning av fransar och bryn. Så himla skönt att få en ordentlig uppfräschning!
Sen på kvällen var det packningsmaraton, idag har jag varit på jobbet i 10 timmar, nyligen checkat av packningen en sista gång och jag hoppas jag kan sova några timmar innan klockan ringer...
Vad härligt det ska bli, jag hoppas vädret är bra och att maten är god. Tar inte med mej datorn och kan inte lova bloggning under semestern, vi får se. Annars hörs vi när jag kommer hem igen. Micke lämnar sin telefon hemma och det är jag så glad för, den ringer så sjukt ofta att jag hade blivit tokig om den varit med ;-)
 
Ha det så bra här hemma!!!
 
 

Kommentera inlägget här :