Tröstshopping och en smula ny energi

I morse när jag vaknade var jag super snörvlig och rosslig, usch :-(
Fick såklart hoppa löpning med B.A.B.Y runners ikväll men efter att jag tyckt synd om mej själv en stund så bäddade jag och maken ner barnen i vagnen och tog en kvällspromenad på en timme. Gud så skönt det var, jag tom sprang en kort sträcka bara för att jag inte kan snöra på mej ett par löparskor utan att få springa lite :-) Underbart är ju kort och det var precis vad det var (vi snackar alltså bara ett par hundra meter). Pulsen går upp snabbt och jag känner mej fortfarande ansträngd i luftrören.
Hur som helst så var den där promenaden det jag behövde för när jag kom hem kände jag mej mycket gladare och piggare. Jag körde ett lungt och stilla ben/rumpa pass, 5 magrehab övningar, lite rörlighet och sidoplanka, sen hade jag stillat mitt träningssug en smula och nu kan jag nöjd och belåten sätta mej i soffan även om det inte direkt kommer ge träningsvärk i morgon ;-)
Dessutom invigde jag mitt nya pannband från PeakPerformance, jätteskönt och jättefint med reflexlogga i fram. Det blir bra det när mörkret åter är ett faktum på löprundorna......även om det är lååångt dit, eller?
 
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mari

Finfint pannband, och lika fin tjej =)

skriven
#2: Mias steg

Fint pannband! Så himla tråkigt att du aldrig blir frisk, det är så jobbigt att vara sjuk när det äntligen finns tid och energi för träning. Jag ska försöka hitta lite tid här framöver för att fylla i listan. :) krya på dig!

Svar: Tack, jag gillar det! Det här känns inte alls bra och jag vet att jag borde uppsöka läkare... Gör som du vill med listan, bara om du tycker det är kul! :-) Kram och tack
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :