Svettigt

Har haft lite problen med ömma smalben men igår efter 2 dagars löpvila gav jag mej ut på en runda i skogen och kände inte mycket alls i benen, så det var ju bra. Knappa 7 km blev det i myspass fart men jag kände mej liksom inte riktg nöjd i kroppen så det blev en del styrka efteråt med fokus på bak- och framsida lår, rumpa och vader. Riktigt gött var det och jag måste köra styrka lite oftare, älskar att bli så där trött i musklerna som jag inte blir av löpning på samma sätt.
Den kvava luften gör att man får svettas ordentligt men jag gillar att svettas, när jag har träningskläder på mej annars är det bara jobbigt. Det är nåt med lite extremare väder som gör träningen lite mer utmanande och jag går igång på det :-) Sen finns det inte mycket som slår höstlöpning heller i den friska luften och de vackra färgerna, men det kommer det med tids nog. Alltid nåt att se fram emot när sommaren är över ;-)
 
 
 
I morgon kommer ni få recept på en getostpaj med rödbetor, så himla god!
 

Kommentera inlägget här :