Bubbel, babbel och bröllop

Har precis vinkat av bästa syster som rullat mitt hår inför morgondagen som innebär bröllop för min del. En nära vän till mej ska gifta sig och jag tänkte jag skulle göra mej till och rulla håret på spolar och fixade naglarna gjorde jag ju igår.
En hel del babbel blev det också innan min hårt arbetande syster behövde gå hem för att sova, hennes dagar börjar nämligen i svinottan (som min fd löpcoach så fint kallar det när klockan är före 5).
Min kompis som jag ska se säga "ja" till sin blivande man i morgon är en av mina äldsta vänner och jag har känt henne sen jag var i 5-6 åldern. Vi har följts åt hela skoltiden och gått i samma klass från lekis till 3:an i gymnastiet med undagtag för åk 1 i gymnastiet då vi gick i paralellklass. Vi hänger inte lika mycket nu som vi gjort en gång i tiden men träffas ändå ofta då vi bor på samma ort och även är kollegor. Självklart för ett bröllop tankarna till sitt eget, och i höst är det 5 år sedan jag och Micke hade vår livs bästa dag så långt. Jag är så glad att vi gjort det där med gifteri, det var så himla roligt!!!
Ser fram emot morgondagen med stor spänning och det ska bli jätteroligt att få närvara.
 
 
Kram på er!
 

Kommentera inlägget här :