Skrivkramp

Jag vet är det är väldigt tyst här inne och egentligen behöver jag inte förklara men vill ändå göra det för er som ändå tittar in här ibland. För det första så prioriterar jag inte att blogga för tillfället, jag har inte lusten att skriva just nu, jag jobbar mer och min lediga tid lägger jag helst på familjen och träning. Ni som bloggar själv vet att det tar en hel det tid att blogga även om man inte kan tro det. Jag har skrivit inlägg många gånger, både långa och korta som jag sen raderat igen för att det någonstans inte känts rätt i magen. Jag läser inte heller bloggar lika flitigt utan kikar in hos mina favoriter med jämna mellanrum men inte alls i den utsträckningen som jag tidigare gjort.
Jag önskar att det satt ett minneskort i mitt huvud som jag kunde plocka ut efter en löprunda och bara sätta i datorn. För på varje pass kommer jag på minst två inlägg att skriva men sen kan/orkar jag inte få ner det i skrift.

Jag hoppas verkligen att lusten kommer tillbaka och att skrivkrampen kommer gå över, så bloggen får vara kvar.



Jag är lite flitigare på instagram så följ mig gärna där: @therese_wester

Kramar till er!

Kommentarer :

#1: mari

Jag följer dig flitigt =)

Svar: Å fina du! Vad glad jag blir:-)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :