Livet

Att vakna kl 7 utvilad av barnskratt en lördagsmorgon, äta frukost och sen ge sig i väg för löpning i skogen med trevligt sällskap, det är livet det! Att sedan spendera dagen med en kär vän, shopping och avsluta med att gå ut på trevligheter med vänner och kollegor, det ger livet rejält med extra krydda. Dessa saker, stort och smått betyder så mycket. Det var så frostigt och vackert i skogen med solen som kämpade sig upp, att jag blev helt salig.
Annars längtar jag till jul och känner ingen stress. Julklapparna är handlade och inslagna, maten som ska lagas är lagad, godiset färdigt i frysen osv. Jag jobbar en del fram till jul så bra planering är ett måste för att det inte ska bli kaos och det som inte är gjort på måndag det får bli ogjort. När jag kommer hem på Tisdag kväll ska jag nämligen bara njuta av dan före doppare dan :-)


Årets gran, fast oklädd än så länge och ja, det är en plastgran ;-)


Min minsting på julbord, så stolt över att ha fluga!

Kommentera inlägget här :