Torsdag med guldkant

Hej på er! Idag väntar en ledig dag och vi har lite på agendan. Thelma ska få klippa sig, jag ska få fotvård av världens bästa fotterapeut och slutligen hoppas jag hinna i väg till stan för att ordna lite grejer till helgen. Härligt väder med sol ute så trädgårdshäng är ett måste. Barnen har redan varit ute en sväng och lekt på gården.
Den sena löprundan i går resulterade i pigg Therese som drog igång kakbak kl 23...och idag knorrar magen konstant. Är det bara jag som blir så extremt hungrig av löpning? Även om jag bara förbränner ca 300 kcal på ett kort pass så blir jag jätte hungrig och äter som en häst efteråt, betydligt mer än jag gjort av med. Varför är det så? Detta resulterar i att jag har jätte svårt att hålla vikten då jag löptränar samtidigt som jag mer än en gång fått kommentaren att du blir väl jätte smal som springer så mycket och så är det precis tvärtom haha! Tur att jag inte har som plan att tappa vikt, då får jag nog sluta springa :-)
 
 
Tröja- KappAhl och jeans- Gina Tricot
 
 
 

Kommentera inlägget här :