Gjort är gjort

Om en vecka har jag sprungit mitt första halvmarathon (om inget oförutsett händer) och förhoppningsvis känner jag mej glad och nöjd över min prestation. Det är så lätt att känna så här nära inpå ett lopp att jag skulle ha sprungit mer eller gjort si eller så. Den träning som är gjord nu är gjord och det finns inget jag kan göra nu för att förbättra formen på nåt sätt, nu är det som det är.
Visst önskar jag att jag haft fler mil i benen då vintern inte alls blev som jag tänkt men sånt är livet. Jag har gjort det jag kunnat och om det räcker för att jag ska klara av att ta mej runt, det vet vi om en vecka. Om jag misslyckas så kommer det fler chanser även om jag inte vill tänka så nu. Planen inför tävlingsveckan ser ut som följer: Pass med B.A.B.Y runners team på måndag och sen ett kort väcka kroppen pass på torsdagen, på några kilometer. Jag hoppas verkligen att benen kommer kännas bra och att jag kan hålla ett tempo jag trivs i.
 
Mycket inspirerande att läsa om alla som sprungit Womans health halvmarathon idag, jag blir riktigt springsugen!
 
Oavsett hur det kommer gå för mej på loppet så har jag en fin present att vänta som jag längtat efter: Nya löparskor som beställdes idag!!! Jag visar er sen när de kommit vad det till slut blev......
 
Fortsatt trevlig helg!!
 
 
 

Kommentarer :

#1: mari

=) Det kommer du fixa galant.

Svar: Jag hoppas verkligen det!!
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :