Backe och respekt för skogens konung

Min snälla syster kom hit när jag lagt Wilson efter lunch för att hålla Thelma sällskap så jag kunde springa en sväng. Backe stod på programmet och efter ca 10min uppvärmningsjogg, körde jag lite löpskolningar. Sen sprang jag en lång backe upp och ner 6ggr. Efter det sprang jag några km hem. Alltihopa i terräng. Avslutade med lite löpstyrka hemma på gården så som tåhävningar och utfallsgång.
Under uppvärmningen såg jag tre älgar på nära håll som stod och tittade nyfiket på mej, när jag rörde mej emot dem travade de i väg en bit för att sen stanna igen. Då såg jag att det var en ko med två kalvar och då jag vet hur ilsken en trängd älgko kan bli började jag tjoa lite och klappa i händerna. Då gav de sig i väg i sakta mak, mäktiga djur det där. Gillar naturupplevelsen med löpning och hyser stor respekt för de vilda djur jag ibland stöter på.
 
När jag kom hem fick det bli en snabb lunch då magen skrek, svängde ihop laxfilé och sallad.
 
 
Laxfilé, blandad sallad, avokado, tomat, fetaost och balsamvinäger
 
 
 

Kommentarer :

#1: Amanda

Jag blir alltid så himla hungrig när jag ser din matbilder! Mums!
Kram!

Svar: Vad bra!! :-)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :