Kompression

Första löppasset för coachen på 3 veckor pga skada och sjukdom, det kändes riktigt gött att vara igång igen även om det var ett tufft intervallpass. 6x3:30 med 1:30 vila var det och det här med intervaller är ju fortfarande ett ganska nytt fenomen för mej. Svårt att veta vilken fart man orkar hålla intervallerna igenom men jag tror det är väldigt effektivt att få in ett intervallpass i veckan.
Bäst av allt var nog när jag kom innanför dörren hemma efter ett 50 min långt pass och älskade maken gjort en god köttgryta, bara sätta sig till bords och fylla på med energi. Jag blir alltid extremt hungrig direkt efter jag tränat och kan äta en hel ko (typ) :-)
 
Har börjat kika lite på kompressionsstrumpor, borde nog vara bra för mina vader. Frågan är bara vilket märke man ska välja, har kikat lite närmare på dessa.
 
 
2XU 499:-
 
 
Craft 249:-
 
 
GoCoCo (dom orange är ju supersnygga!) 229:-
 

Alla dessa finns hos Sportamore för ta 3 betala för 2
 
 
 

Kommentera inlägget här :