Härlig dag i Berrek

Hur gammal jag än blir så kommer jag alltid på sätt och vis att känna mej som ett barn när jag åker "hem". Jag och Wilson har tillbringat halva dagen hos mina föräldrar medans Thelma lekte med kompisarna på dagis. Vi har kunnat ägna oss full ut åt Wilson (som än så länge hamnar lite i skuggan av storasyster som tar stor plats nu), druckit kaffe, pratat, ätit lunch och busat på golvet med den lille.
Nu är det lugna gatan här hemma eftersom det blev Thelmas tur att umgås med mormor och morfar efter dagis och jag återfår henne i morgon.
Nu ska jag nog passa på att städa lite när jag bara har ett barn hemma som drar fram grejer under tiden jag plockar bort ;)
 
 
 
Så här fin och bra mat lagar min mamma, jättegott!

Kommentarer :

#1: Karin

UNDERBART !!! Att få rå om er en stund <3<3

Svar: <3
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :