Höstigt

Har varit på möte på dagis på fm medans barnen fick vara hos mormor och morfar. Jag är så glad över vårt dagis, litet, mysigt och personligt där alla tar hand om varandra och ingen är främmande för någon. Känns bra att våra barn ska vara där om dagarna då vi jobbar.
Tanken är att jag ska städa och greja i eftermiddag men med två barn så är det inte alltid så enkelt kan jag meddela... Det är liksom på deras villkor, ibland är de med på noterna och då går det bra medans de vissa dagar kräver mer av min uppmärksamhet och då är det bara att gilla läget :-)
 
Kändes så himla höstigt i morse med fuktig och kylig luft efter gårdagens regn så både jacka och sjal åkte på. Älskar min nya med stjärnor från HM!
 
 
Jacka-Jofama by Kenza, Tröja-Lindex, Jeans-Pieces, Sjal-HM
 

Kommentarer :

#1: Lisa

Jack var kanon fin!

Svar: Tack! En favorit här :-)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :