Mycket känslor

Barnen nattade för en halv timme sen och jag har kört mitt magpass. Har vilodag idag så det blir bara magpass och mammaträningen förstås som jag var på i förmiddags :)
Snart ska jag ta en dusch och sen faktiskt bara sitta i soffan och äta ett lass glass (hemmagjord förstås). Gillar Berg flyttar in och sen ska jag nog se en dokumentär som jag missat, om AIDS. Appropå AIDS så har jag nu sett "Torka aldrig tårar utan handskar". Fantastisk och väldigt gripande miniserie. Oj, vad tårar det kom. Tror de flesta ha sett den men om inte, den går att se ett tag till på SVT Play. Det var så oerhört mycket känslor och tankar som for runt när jag såg den. Jag bara hoppas att det en dag ska vara accepterat att vara precis som man är, ska det vara så svårt?
 
Bilden lånad från SVT.se
 
Trevlig kväll på er!

Kommentera inlägget här :