Onsdagsträning

 I vanlig ordning så består mina onsdagar av mammaträning med redcord, nästa sista gången nu och min kropp gråter. Bästa mammaträningen ever!! Jag känner hur mycket starkare jag blivit och det är naturligtvis en kombination av mammaträningen samt träningen och kosten med PT. I och med att snön (förhoppningsvis) är på väg så kommer jag att efter drygt 3 månader med PT avbryta den tjänsten (tillfälligt eller för alltid, det får tiden utvisa). Jag kommer inte ha möjligthet att träna 6 dagar i veckan med PT och utöver det åka skidor och köra lågintensivt. Jag har lärt mej så mycket av PT och allt detta har jag ju kvar. Kommer fortsätta träna styrka för det har gett mycket mer än jag kunnat ana men jag måste ut i skidspåren för att Kortvasan ska bli nåt annat än jävligt ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: amelia

duktig du är:)

Svar: Jag försöker iaf :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :