Lyx med stort L

Nästa helg, närmare bestämt 9:e oktober firar jag och min älskade make 2 år som gifta och 12 år som par :-) Detta ska naturligtvis firas och det kommer ske i Stockholm på det Japanska spahotellet Yasuragi.
Jag och Micke fick det i 30 års present av mitt "gamla" tjejgäng och deras respektive. Verkligen en kanonpresent då vi själva ännu inte hade planerat in nåt för vår bröllopsdag! Det kommer bli hur mysigt som helst. Både jag och Micke älskar spa och att få komma bort bara vi två och få fira vår 12- åriga kärlek och 2-åriga äktenskap känns så himla fint. Förra året blev ju helt oförglömligt med en fantastisk middag ordnad av min underbara syster, som under tiden tog hand om Thelma som bara var drygt en månad då.

Ser verkligen fram emot en helg med lugn och ro med min älskade <3





 Bilder: Google

Kommentera inlägget här :