Dåligt bloggat, sommarvärme och småbarnslek

Har varit risig och därför varken orkat eller känt för att skriva nåt. Fick åka hem från jobbet med magsmärtor i onsdags men efter 2 timmars sömn på det så kändes det lite bättre. Idag har jag varit ledig och även om jag fortfarande känner lite magont så ska jag jobba i morgon är det tänkt. Hoppas verkligen att det känns bättre då.
Jag och Thelma tog en tur till Sandviken idag för att hälsa på våra vänner Ella & Alice och vilken sommarvärme dagen bjöd på :-)
Vi fikade, åt, pratade, gick en promenad och barnen busade. De lekte faktiskt med varandra emellanåt och det var så roligt att se. Tack för en som vanligt, supertrevlig dag!

Nu ska jag snart lägga mej och läsa lite innan jag ska titta in i huvudet, tyvärr har jag lite mycket i det just nu och jag är rädd att det har med min onda mage att göra.....inte bra :(

Härligt med sommar igen tycker Thelma



Finns mycket skoj att titta och äta på, löv är en favorit :)

Kommentarer :

#1: Lina&Astor

Hoppas det känns bättre snart! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :