Nu är det nära

Idag har det varit jätte varmt och skönt ute, äntligen fick vi lite sommarvärme igen. Snickaren ringde idag och nu är det på gång :) Lät som om dom skulle komma i morgon eller på torsdag, så Micke fick dra i väg och hämta brädor efter jobbet. Det känns sjukt spännande det här och otroligt roligt. Hoppas nu bara att det går enl planerna och att det blir som vi tänkt oss. Jag och Micke tar nog en tur till stan på fredag och då ska vi beställa de fönster som behövs så nu ska jag fundera tills dess men jag tror jag har en plan nu ;)
Jag är verkligen en grubblare och måste fundera igenom saker 511 gånger innan jag bestämmer mej och när det gäller såna här saker är det nog bara bra.

Tänk att vårt lilla hus snart är större

 

Kommentarer :

#1: i min lilla lilla värld

Tuffa beslut när det kommer till huset. I know!



Jo då. Värderingen gick vägen. Sååå glad.



Träning är en stor del av mitt liv. Utan den skulle jag må piss rent ut sagt hihi

skriven
#2: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Eller hur! Även om det bara är siffror på en våg, så känns det nästan som att det är det skönaste - att veta att man faktiskt är tillbaka, vikt mässigt, trots att kroppen förändrats. Tror man tar förändringen mer som en självklarhet :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :