Barnförsäkringar

Jag sitter och letar efter en barnförsäkring till Thelma. Ja, jag vet vi borde ha skaffat en för längesen men nu har det inte blivit så, idag ska jag ta tag i det. Jag hatar att skaffa försäkringar för jag orkar aldrig sätta mej in i sånt så noga så det brukar sluta med att jag bara tar nåt. Vad har ni för barnförsäkring? Är det nån som kan tips om nån bra som fungerar utan krångel?
Det lutar väl åt att det blir Länsförsäkringar eller Trygg Hansa. Vi har redan försäkringar i båda dom bolagen men frågan är vilken som är bäst på barnförsäkrigar? 

Annars har jag en lugn och stillsam fm, lillhjärta sover och jag får inte lust att göra nånting eftersom det snöar ute...bli så less :( Tur att hon vaknar snart så jag har nån att leka med :) 

Kommentarer :

#1: Catta

Trygghansa har vi på båda barnen! Superbra! Nu i Julas var vi inlagd med Hugo på barnkliniken i hudik i 3 nätter! Var inga problem att få ersättning för det! Bara ett telefonsamtal å sen var det fixat! Alltid blvit bra bemött där!

skriven
#2: Lillan

Tryghansa har vi åxå på båda våra barn och det har de haft sen de var nyfödda.

Trygghansa är vad jag förstår outstanding på barnförsäkringar.

Lycka till i ert val!

skriven

Kommentera inlägget här :