Jobbigt avsked

Nu ska jag snart lägga mej är så himla trött och i morgon blir det till att gå upp i skaplig tid och bege sig till Götet. Vi sover hos mina föräldrar i natt för att vinna lite tid i morgon. Jag längtar redan efter Lillhjärta......första gången ska hon sova borta själv och vi kommer inte att ses förrän på lördag eftermiddag efter i morgon bitti när vi säger hej då :(
Usch, det känns inge vidare att vara utan henne så länge men det går ju liksom bara inte att ta med henne och nångång måste vara den första. Jag vet ju iaf att hon kommer ha det kanon med mormor och morfar, hon älskar att vara hos dom och dom vill så gärna vara barnvakt.
Sen fick jag ett mycket oväntat samtal idag men det måste jag berätta om en annan gång för det har jag inte tid med nu.

Go natt på er!

Kommentera inlägget här :