Vänner- och familjehelg

Den här helgen har varit hur bra som helst. Den har spenderats med goda vänner och familj i stort sätt hela helgen. Det var bara på fredagsnatten och lördag förmiddag som jag var själv men annars har det varit nåt hela tiden. Thelma har sovit hos mina föräldrar både fredag och lördag, även jag och Micke sov där i natt efter att vi varit på en kompis 30-års fest. Festen var skoj och vi fick god mat och dryck. Klockan blev 3 innan vi åkte hem så lite trött var man ju i morse men det var det värt. Hela dagen idag har vi varit ute i det vackra sommarvädret. Grillat med mina föräldrar och syster och väl hemma fortsatte vi att njuta av sommaren på vår altan med sol och bad.

Härligt med lite inspiration, även om det är inför hösten..... :)



Den här veckan kommer att bli ganska hektisk då jag och Micke ska ha våran 30-års fest. En hel del ska det fixas med så vi får sätta fart redan i morgon med allt som ska göras. Vi har nästan 60 pers anmälda till mat, så det kommer bli en hel del folk :) KUL!

Idag är det även Lillhjärtas 11-månaders dag, herre gud säger jag bara! Om endast en månad fyller vår älskade lilla solstråle 1 år, kan knappt fatta det.....

Mammas och pappas lilla hjärtegryn <3





Kommentarer :

#1: ella

Grattis Thelma! : )Yay! Snart blir våra små ett helt litet år!

skriven

Kommentera inlägget här :