Hemma igen

Var väl lite väl optimistisk när jag trodde att jag skulle hinna besiktiga bilen med ett gäng bilar före oss samt att det stod en lapp att det kunde bli extra lång väntetid pga av sjukdom, så bilen har fortfarande körförbud...
Hade iaf en mycket trevlig lunch på Waynes med Johanna, gick även en sväng på stan och kikade lite. Jag köpte hårfärg och en väska. Jag brukar alltid färga utväxten när jag är hos frissan men nu fick jag för mej att jag ska färga håret själv och göra det lite mörkare för att slippa jätte kanten när det växer ut. Var jätte längesen jag gjorde det men det kan ju inte bli värre än att det blir skitfult... ;O)
Lillhjärta hade gått upp fint den här gången och väger nu över 6kg som jag hoppades, skönt!

Snart kommer Micke hem och då ska jag och Atlas gå en promenad bara vi två, det ska bli mysigt för det var verkligen inte igår. Ska passa på att träna lite vardagslydnad då också när man inte har vagn och sånt med sig, då blir det mest att man bara går på.
Skippar träningen ikväll eftersom jag varit borta hela dagen, men ska kompensera det med antigen löpning eller annan träning hemma i veckan.

Väska från Lindex



Ljus guldkopparblond

Kommentera inlägget här :