Lillhjärta 1 år!

Nu har gästerna åkt hem och huset är fullt av en massa fina presenter, tack så himla mycket! Det har varit en jättebra dag och Thelma har haft roligt med Joline och sina kusiner Ludvig och Herman. Hon har för första gången ätit smörgåstårta och vanlig tårta. Gjorde en med bara liite socker i bottnarna och sen hade jag mosad banan emellan och grädde och bär uppe på. Hon gillade båda tårtorna jätte mycket :-)
Känns fint att det är så många som firat och grattat vår lilla tös och nu känns det lite tomt på nå vis....tänk att vår lilla bebis aldrig mer kommer bli en liten bebis. Jag är så lycklig över att jag fått vara med om det här året, att jag vunnit den allra högsta vinsten- Thelma!
Jag längtar redan tills hon vaknar i morgon för jag vill vara med henne varje sekund jag kan och jag ska verkligen njuta av henne för idag kommer aldrig igen.
Nu ska jag inte vara en sån bakåtsträvare utan ska blicka framåt och tänka på allt roligt vi kommer att göra tillsammans med Thelma, så länge vi lever ska hon finnas här och förgylla våra liv <3

Thelma har fått en fin handmålad liten stol



Thelma öppnar paket med morfar





Vi kunde sitta ute i solen och äta



Tårta med hallon och blåbär är gott!



Nu ska jag snart stupa i säng, i morgon är det en väldigt jobbig dag som väntar men det tar vi då.....


Kommentera inlägget här :