JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jäklar vad glad jag är nu! Iron Maiden kommer till Ullevi i sommar, äntligen ska jag också få gå och se rockkonsert =))
Har kommit över att jag missade Ozzy och som tur är har jag ju sett honom vid ett par tillfällen tidigare. Nu när jag fick veta att Maiden kommer så kändes som om det var till mej ;)

Sist jag såg Maiden var för två år sedan då också på Ullevi och det är det största och mest fantastiska jag nånsin upplevt rent musikmässigt. Jag förväntar mej inte att detta ska bli lika MEN jag vet ju hur grymma de är som live band och det kommer bli hur bra som helst!!

Det har varit kanon väder idag och jag och syster tog en härlig promenad, en fick jag besök av min vän Johanna. Hon kom med bullar från mitt jobb och jag hade nästan glömt hur försvinnande goda dom är :) Nu är Micke ute och går med Atlas och lillhjärta så därför hinner jag skriva några rader här i lugn och ro. Tänkte hinna duscha också för sen är det en del skoj på tv:n. Bla Idol och Berg flyttar in.

Pratade ju om några hästar som vi fått tillökning av....tänkte jag skulle visa en bild på dem:

Tadá!



Nu är den lite lortig på bilden men hur mycket hårdrock är inte en svart Camaro -69?! Jag tycker den är grym och här är alltså våra nya hästar, närmare bestämt ca 500 st =)
Hade varit roligt med riktiga hästar, fast då hade det räckt med ett par ;)

Ha det gott!

Kommentarer :

#1: Annica

hahahahaaaa gissa OM jag blev snopen, trodde ju såklart att det var RIKTIGA hästar=)))

Men lär ju säga att den här "hästen" var skitsnygg...fastän den är lortig;)

skriven

Kommentera inlägget här :