Helt vanlig lördag

Idag åkte jag, syster och Thelma för att kolla när Micke skulle köra KM i Årsunda. Det var soligt och fint men usch så kall man blev av att stå stilla. Hösten är verkligen här och man har inte vant sig vid dessa kyliga dagar ännu. Dock är jag väldigt glad att det inte är regn och rusk :)
Micke var iaf väldigt nöjd med dagen och han blir verkligen bättre och bättre, var stor skillnad mot när jag såg honom åka bana sist. Jag kan förstå att han tycker det är jätte roligt, men själv är jag aldelens för feg för att åka så där. Fin åka i skogen är en sak men flyga över hopp....nja, där står man över :) 

Nu är övriga familjen ute och går så nu ska jag passa på att ta mej en tupplur! =)







Trevlig helg allihopa!

Kommentarer :

#1: Annica

Först o främst vilken underbar syster du har!!! Vilken mysig kväll med mat o barnvakt hon ordnat=) Grattis till eran 1 årsdag också=)

Vad himla söt hon är lilla Thelma:)

ha det bra kram=)

skriven
#2: Carina T

Men vilken toppen syrra du har! Så fint hon gjort för er.



Kramisar!

skriven
#3: Värmland

Så söt lilla Thelma var med hörselkåpor! :)

Men jösses så han flyger! Jag gillar åxå att köra cross men mest då som du skriver att trixa runt i skogen, inte såna hopp! :O

Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :