Helg

Den här helgen har varit lagom lugn. Igår träffade jag min vän Emma som jag haft väldigt mycket roligt tillsammans med men som numer bor i Lund. Hon har en dotter på 7 månader som jag inte sett sen i somras, så det var jätte roligt att få träffa dom igen. Vi tog en promenad till en gemensam vän, där blev det fika och en del barnprat.
Sen på kvällen åkte Micke i väg på fest så då hade jag och syster myskväll hemma med tacos och film, mycket trevligt!
Idag är Micke hemma och då passar jag på att städa, tvätta och fixa med saker som blir lite lidande i veckorna. Helt sjukt vilken annan prioritering man har nu, jag gillar verkligen att städa och greja nu för tiden… antagligen för att jag vet att jag inte kommer hinna så himla mycket innan jag blir avbruten och då blir det inte så tråkigt och jobbigt som förut när man hade hela dagen på sig. Skönt liksom med de små avbrotten med blötbyte, matning och promenader =)

Idag kom mina föräldrar och hälsade på och sen kom även Mickes syskon med familj och fikade lite. Har nu kommit hem från en promenad och usch vad mökt det blir på kvällarna nu....och nästa söndag ÄNNU mörkare. Känns både bra och dåligt. Mysigt på ett vis med att man kan tända ljus och mysa inne men visst är det ju väldans skönt med ljusa kvällar när man kan vara ute sent och inte titta på tv alls. På nå vis har ju alla årstider sin tjusning även om man gillar vissa mer än andra.



Girlpower! Enja 3 år, Ebba 7 mån och Thelma 7,5 vecka

Kommentarer :

#1: Lina med Astor

Trevligt!

skriven
#2: Alexandra

Enja... vilket fint namn :)

skriven

Kommentera inlägget här :