ny bil!

Nästan ny i alla fall... Har haft min bil på lackering av framskärm, en framdörr, en bakdörr och bakluckan. Fick hämta den idag och den är ju som ny :)
Vi har en kille här i Färnbo som är riktigt duktig på det här med lackering och eftersom det kommit en del rost på dessa delar på ena sidan av bilen så hade jag några alternativ: 1 sälja den som den var och fått en skitsumma, 2 kosta på den lack för några tusen och ha den kvar, 3 ha den kvar i de skick den var och då bara fått mer och mer rost tills det sett skit skabbig ut.
Kändes som om det var ett lätt beslut med tanke på priset vi fick.
Är ju himla nöjd med min bil och vill gärna ha den kvar och nu kommer den vara fin ett tag till =)

I helgen är det späckat schema med middag hos mina föräldrar med övernattning eftersom Micke ska hjälpa min pappa med att sätta upp ett innertak i morgon, kräftskiva med Mickes familj och några till och slutligen 5-års kalas, Mickes systersson fyller år.
Tror jag kommer vara ganska trött på söndag kväll...men det ska bli roligt att ha lite att göra också. Det är nämligen ganska tomt här hemma och lite långtråkigt när Micke jobbar om dagarna och jag går här och släpar benen efter mej ;)

På tisdag är det BARA två veckor till Ozzy konserten, hopps hoppas!!!

Kommentera inlägget här :