Ozzybiljetter och kakbak

Syrran är medlem på en sajt där man kan förboka biljetter till konserter. Hon jobbar idag men tog med sin laptop i lastbilen för att kunna boka när de släpptes i morse kl 10. Dock befann hon sig på E4 just då (inte så lämpligt ställe att surfa samtidigt), så det fick bli jag som fixade biljetterna med hennes hjälp med användarnamn och lösen via telefon och hennes internet dosa, teknikens under ;)
Hur som helst är nu 4 biljetter bokade och nu återstår bara att hålla tummarna att jag kommer kunna gå.
Har iaf firat detta med att bakat kakor till Ozzys underbara stämma som välde ut ur högtalarna =)



Mina kakor



Chokladkakor



Kanelsnitt

Atlas var nog den enda som blev lycklig när jag öppnade dörren i morse ;)



Kan vi inte leka en stund innan vi går in? Jag hämtar min grej!



Igår när Micke och Atlas var ute i skogen så mötte de våran granne med hundar (hon som en gång förut anklagade mej för att aldrig ha Atlas lös?!?!) Vid det tillfället gick Atlas i stort sätt lös jämt endast med undantag om vi mötte nån eller om det fanns risk att han skulle sticka efter vilt eller dyl. Nu för tiden går han inte lös riktigt lika ofta och det har med hans dåliga leder att göra, men självklart blir det att man släpper honom på nästan varje promenad beroende på vart man går nånstans. I alla fall så var Micke så himla nöjd att hon fick se att Atlas minsann får gå lös och att han dessutom gick så fint med husse och struntade i hennes skällande små hundar.

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Lillan & Zelda

Lyckliga ni som har Ozzy-biljetter! Hoppas nu att du får se honom, håller tummarna:)

Gôtt å få knäppa nå´n på näsan med en duktig hund:)

Kramisar och hoppas du mår bra i graviditeten.

skriven
#2: Johanna & co

Skoj att ni fick biljetterna :-) Kakorna var jätte smaskiga oxå, dock fick jag ta en extra långpromenad när jag kom hem men det var det värt ;-) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :